Handelsbetingelser
- Generelle oplysninger, Virksmhed Jeanettemai er ejet af virksomheden JYDSK STOFLAGER V/ERIK K. HANSEN CVR: 169894Adresse: Jupitervej 2, 7430 Ikast Tel: +4597251459 Mail:stofhandel@jeanettemai.dk Vi besvarer henvendelser indenfor hurtigst muligt og senest inden for 1-2 dage.
- Levering Som leveringsmulighed tilbyder vi levring via GLS, hvilket omfatter henholdsvis pakkeshop og omdeling erhverv. Leveringstid Fra Varen Er Pakket Og sendt, Sker I 95% Af tilfælden i løbet af 1-2 dage.
- leveringspriser I Danmark Free shipping on purchases of DKK 600 or more, Package WITHOUT distribution for DKK 40, Package WITH distribution for DKK 65 1/1 2017 VAT is added to all postage prices in accordance with Danish legislation.
- Betaling At JeanetteMai you can pay with, Dankort, Visa/Visa Electron, Mastercard, Mobilepay. Ved betaling med udenlandske kort bliver der pålagt et gebyr på 2,95%. Din betaling bliver hævet, når varen er afsendt. Vi tager ikke kortgebyrer.
- Priser Alle priser er inkl. dansk moms. (25%)
Fortrydelsesret
- Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail: stofhandel@jeanettemai.dk eller på telefon: +45 97 25 14 59. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende varen retur. Formularen finder du her: Fortrydelsesformular Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
- Fortrydelse af en del af købet: Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikkefår fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
- Returnering: Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: (50 kr.)
- Ingen fortrydelsesret: Disse aftaler kan ikke fortrydes. Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg
- Varens stand, når du sender den retur: Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde,end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen
- Tilbagebetaling af købsbeløbet:Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den
- Varen sendes til: Eli Christensenvej 29, 7430 Ikast Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse
HVAD SKAL JEG SENDE MED TILBAGE
- Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes udfylder vores formular/standardfortrydelsesformular eller vedlægger følgende;
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. - Reklamationsret: Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
- Persondatapolitik : Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os. Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse. Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hosJYDSK STOFLAGER V/ERIK K. HANSEN og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. Den dataansvarlige på jeanettemai.dker JYDSK STOFLAGER V/ERIK K. HANSEN Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: stofhandel@jeanettemai.dk hvis du har brug for mere informtion vedr. dette, henvises der til vores privatlivspolitik
- Klageadgang: Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os pr. mail: stofhandel@jeanettemai.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan dusende en klage til:
Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg .